Първоначално публикувано от samorai1000
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от thecleanerАйде пък са по-здрав.Принципно 16v. e еднакво трошлив във всичките му разновидности, няма понятие "тоя не се троши защото........." С няколко думи Алфа Умрело Туин Скрап
Ако го караш на заварка рано или късно, ражда задължително, ако ще с масло от 1000лв. литъра да е. Това не означава да се сипва от варела разбира се. Като цяло е еластичен и приятен за каране, но не е някаква супер спортна концепция.
Няма такава кола дето да не ражда, като бъде изнасилвана... все ще се случи да зачене. Това ми е мнението за всички 16 волтови мотори, без значение алфа или не! За 8 клапановите мисля, че съвсем не е така, и за мен те са по-истински...
Та... в крайна сметка като роди, ше си го гледаме. Ремонта вече не е чак толкова скъп и като се направи, отиде още 200 хил. км. минимум, при правилна експлоатация.
А до автора на темата - и аз те съветвам да си направиш твоя мотор. Ако вече не става (или излиза неоправдано скъпо), тогава си потърси друг, и не прави грешката да си купуваш 1.8. Скоро карах един 1.8 стоков (на колегата Ganja_Breed от форума) и наистина разликата е осезаема, в полза на 2-ката...Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:55.
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеКолега, днес бях в Александър Ауто. Иво ти прави колата, така че дишай спокойно. На първо време биелен лагер на 3-ти цилиндър и буталото е чукало в главата.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеОт 1-2 мм. луфт от заминалия биелен лагер не може да закача главата, така ли?
Това излезе веднага лсед свалянето на главата. Не съм стоял там цял ден.Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение2мм. луфт на биелния лагер ми звучи като, колянов вал за гоУемо шлайфане, черупките требе да са прескочили, биела за прашка, блок с "драно", но да удря в главата трябва още.
Па и време е да изчистим това понятие ФОРУМЕН сервиз. Какво мислите? Че нещо много станаха издънките на някои от тяхLast edited by tonov; d.m.y г., 16:47.Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеОт тези констатации да видиш само какъв "форумен" сервиз си е избрал. И при 2мм луфт биелата как не му е дошла на гости в купето не е ясно.
Па и време е да изчистим това понятие ФОРУМЕН сервиз. Какво мислите? Че нещо много станаха издънките на някои от тяхAlfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring
Comment
-
Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщениеКакво им е на констатациите? Чудя се как още те търпят в този форум. В Ланча форума вече щеше да си с доживотен бан.
Сори за спамаAlfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
156 1.8TS 16V (01.2001)
147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
0879369082
Comment
-
Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщениеАми александровец - я обясни как буталото ще удари главатакогато бистолният болт е здрав, биелата - също (малко колопала, ма си е на мястото) мотовилката и тя е здрава. Май не аз съм за бан, а такива като теб.
Сори за спама
Comment
Comment