Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с AR 147 2.0 TS моля помагайте!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от samorai1000 Покажи съобщение
    Колеги вие предлагате да сменям на 1.8 или 1.6 ма няма да го направя по две причини едната е защото съм с selespeed-а и ако сменя с друг мотор ще трябва и скорости да се сменят преправяници глупости нещо с което не ми се занимава честно казано и второто е че и в 1.6 съм се возил и в 1.8 те просто нямат нищо общо с 2.0 да не ми се обиди някой все пак това си ми е лично мнение а до харчене и другите са със същия разход, а това което стана с моя мотор си е изцяло моя вина защото в последно време малко поизостанах с паричките и бях го позанемарил мотора бях почнал само да карам без да пипам нищо и да проверявам та накрая до кво ме доведе... още чакам отговор от сервиза надявам се днеска да ми се обадят и да ми кажат кви са щетите и вече натам ще разсъждавам къв подход да предприема... Имам и един следен въпрос към вас колеги щото ми се въртеше в главата по едно време заради тоя шибан разход дали не мога да пъхна 2.4 JTD мотора под капака и кво треа се преправя освен скорости, компютри..?
    Оправи си двигателя, сложи една хубава газова и ще се родиш. Но в АА няма да ти го направят, ловя се на бас. Ако искаш помощ - обади се
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #32
      ОК отказхте ме от JTD-то значи чакам и се моля да не е прекалено брутална щетата, а за Александър ауто досега когато съм ходил при тях не съм имал оплаквания а и съм при тях защото ги познавам и ще следя ремонта на колата отблизо няма да ги оставя да сменят каквото им падне....

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от thecleaner
        Айде пък са по-здрав. Принципно 16v. e еднакво трошлив във всичките му разновидности, няма понятие "тоя не се троши защото........." С няколко думи Алфа Умрело Туин Скрап Ако го караш на заварка рано или късно, ражда задължително, ако ще с масло от 1000лв. литъра да е. Това не означава да се сипва от варела разбира се. Като цяло е еластичен и приятен за каране, но не е някаква супер спортна концепция.
        Е, че то и тебе да те карат на "заварка" постоянно, и ти ше родиш рано или късно
        Няма такава кола дето да не ражда, като бъде изнасилвана... все ще се случи да зачене. Това ми е мнението за всички 16 волтови мотори, без значение алфа или не! За 8 клапановите мисля, че съвсем не е така, и за мен те са по-истински...
        Та... в крайна сметка като роди, ше си го гледаме . Ремонта вече не е чак толкова скъп и като се направи, отиде още 200 хил. км. минимум, при правилна експлоатация.

        А до автора на темата - и аз те съветвам да си направиш твоя мотор. Ако вече не става (или излиза неоправдано скъпо), тогава си потърси друг, и не прави грешката да си купуваш 1.8. Скоро карах един 1.8 стоков (на колегата Ganja_Breed от форума) и наистина разликата е осезаема, в полза на 2-ката...
        Last edited by i.ganchev.ganchev; d.m.y г., 11:55.
        Lancia Delta 1.6 i.e - ex
        Alfa Romeo 156 2.0 TS

        рейтинг фотографов

        Comment


        • #34
          Колега, днес бях в Александър Ауто. Иво ти прави колата, така че дишай спокойно. На първо време биелен лагер на 3-ти цилиндър и буталото е чукало в главата.
          Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
            Колега, днес бях в Александър Ауто. Иво ти прави колата, така че дишай спокойно. На първо време биелен лагер на 3-ти цилиндър и буталото е чукало в главата.
            Ебати спокойствието. Вала ще го проверят ли? И буталото щом е ударило в главата дали не е целнало и клапан?
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #36
              Хахах, буталото ако удари в главата, главата ще излезе над капака А иначе нищо спокойно няма в диагнозата.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #37
                Ще чакам с нетърпение резултата. До тук вече стана интересно
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #38
                  От 1-2 мм. луфт от заминалия биелен лагер не може да закача главата, така ли?

                  Това излезе веднага лсед свалянето на главата. Не съм стоял там цял ден.
                  Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                    От 1-2 мм. луфт от заминалия биелен лагер не може да закача главата, така ли?

                    Това излезе веднага лсед свалянето на главата. Не съм стоял там цял ден.
                    2мм. луфт на биелния лагер ми звучи като, колянов вал за гоУемо шлайфане, черупките требе да са прескочили, биела за прашка, блок с "драно", но да удря в главата трябва още.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #40
                      Той колегата утре ще разбере за пораженията. Дано да са по-малко.

                      П.С. За милиметрите не съм сигурен, така ми се видяха, но луфта наистина беше голям.
                      Last edited by nicks1; d.m.y г., 22:20.
                      Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                        2мм. луфт на биелния лагер ми звучи като, колянов вал за гоУемо шлайфане, черупките требе да са прескочили, биела за прашка, блок с "драно", но да удря в главата трябва още.
                        От тези констатации да видиш само какъв "форумен" сервиз си е избрал. И при 2мм луфт биелата как не му е дошла на гости в купето не е ясно.
                        Па и време е да изчистим това понятие ФОРУМЕН сервиз. Какво мислите? Че нещо много станаха издънките на някои от тях
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 16:47.
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #42
                          Говорилнята и пишкомера са малко по-надолу!!!

                          Ако някой има какво да каже по темата - ОК. Не ме предизвиквайте да почвам с картоните.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                            От тези констатации да видиш само какъв "форумен" сервиз си е избрал. И при 2мм луфт биелата как не му е дошла на гости в купето не е ясно.
                            Па и време е да изчистим това понятие ФОРУМЕН сервиз. Какво мислите? Че нещо много станаха издънките на някои от тях
                            Какво им е на констатациите? Чудя се как още те търпят в този форум. В Ланча форума вече щеше да си с доживотен бан.
                            Alfa Romeo 156 SELESPEED 09.99-EX, Alfa Romeo 166 06.01 & BMW E39 525tds Touring

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от nicks1 Покажи съобщение
                              Какво им е на констатациите? Чудя се как още те търпят в този форум. В Ланча форума вече щеше да си с доживотен бан.
                              Ами александровец - я обясни как буталото ще удари главатакогато бистолният болт е здрав, биелата - също (малко колопала, ма си е на мястото) мотовилката и тя е здрава. Май не аз съм за бан, а такива като теб.
                              Сори за спама
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                                Ами александровец - я обясни как буталото ще удари главатакогато бистолният болт е здрав, биелата - също (малко колопала, ма си е на мястото) мотовилката и тя е здрава. Май не аз съм за бан, а такива като теб.
                                Сори за спама
                                Ма ти си уникално-незнаещ неможещ и не знам кво!Я сложи една биела без лагери и да видим дали няма да удари,буталото главата!

                                Comment

                                Working...
                                X